Give back what u stole from me!

Hellu <3 ännu en hemma dag idag <3
det blev dag framför tvn och titta på VMA 2011 <3<3
love <3
bra asså men många som vann var fel :'( <3 men men <3
favorit klädslen va självklart älskade Nicki Minaj <33
och vad ni här i bloggen kanske inte viste är att jag ÄLSKAR att rappa <3 love <3
Rap<3 4 ever<33
så jag blev lite besviken att inte Wiz Khalifa vann <3 men ändå
andra bra atristen som INTE vann var Adele, Bruno Mars så synd tycker jag dom har jobbat hårt och förtjänar att vinna <3 men men nästa år kanske :)<3

Och btw <3 jag lyssnar på extemt mycket musik allt från Eminem och Wiz till socker söt k-pop <3<3
jag har alltid älskat den mesta musiken men pop och rapp är favoriterna <3 (k-pop räknar jag in bland amrikansk pop musik)<3<3
men jag kan tillomed lyssna på band som Slipknot ibland :) beror helt på vilket humör jag är och så <3

Ska kanske till skolan imorgon <3 får se på moegonen hur jag mår <3
hoppas alla ni har det bra <3<3
nu får ni se lite bilder från VMA <3 hope u like it<3
all my love <3


Nicki Minaj <3 ÄLSKAR <3<3<3 bästa kvinliga rapparen EVER <3 min okända svarta tvilling som jag brukar säga :P hah lol <<3<3 udda men sant <3

Katy perry med sin man Russel <3 haha vilken koll jag har :D kan detta utan att läsa någonstans :P <3<3 detta är bara en av Katy´s 3 .. ja 3 outfits hon hade på sig under hela VMA <3 bra jobbat katy att hon lyckas lägga tid på att byta kläder :P <3 hatten av <3


Ser ni vem detta är? 
nej fel antadligen :P lol .. eller kanske inte ingen annan än gaga skulle väll göra något sånt här haha <3
jag är inget stort lady gaga fan men hon ska ända ha lite respekt tycker jag ^_^och jag tycker om det faktum att hon är kort presis som mig med sina 1.55 cm <3
heja gaga .. eller nått ^_^<3


En bild på några av VMA´s alla tjejer ^_^ favorit tjejen är den som vågar komma i röda jeans ;P lol
hah nej han är inte min favorit lol ,, jag skrek NEEEEEJJJ när han vann LOL <3
men men jag behöver inte höra honnom det kan hans fans göra istället ^_^<3
och på bilden är också stackars Jessie J som skadat sig :'( jag vet faktiskt inte hur men tycker det är synd <3 hoppas att hon blir bra snart :) <3
och btw : glöm inte att Byonce är gravid :) hah det är ju kul :) vilken sjuk talang unge hon och Jay-z kommer få ^_^lol <3
that´s it 4 now <3

Ha det bra <3
KRAM <3<3 and love <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0