I was up so high looking down at the sky, don´t let me fall

Guten morgen!

hellu ppl <3
kan glatt medela att jag har fått fler läsare :D yey
och ahh... sogen över att skolan snart börjar har jagat mig :( *sad face*
På onsdag nästa vecka startar skolan :( men men ... jag har ju bara 1 år kvar på min skola sen försöker jag rymma från denna stad :D yey <3
9m2 o.o shit .. känns inte som jag borde gå i så hög klass o.o känns fortfarande som jag går i 6an xP lol
jag är iallafall lika smart nu som jag var i 6an xP hah me blondie ;P <3

hmm...det är dåligt väder så man får stanna inne :/ men jag får typ fortsätta jobba på mitt rum :/ ikke kul...
men men nu ska jag lyssna musik <3
hoppas ni får en bra dag, bättre väder än mig :( <3
KRAM <3<3


Kommentarer
Postat av: Stephanie aminoff

Vilken fin blogg jag kommit till, verkligen jätte fin :D Kolla gärna in min och kommentera lite (a)



PS. är med i en tävling där man kan vinna en I phone 4 om man får många röster på en bild, alla inlägg med en fjäril på bild har en länk som man går in på och klickar på rösta. Gör gärna det, jag kan lägga till på bloglovin om du röstar :D



Här kommer länken också (A) http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-stephanie-lomma-fjaril

2011-08-19 @ 13:04:57
URL: http://nattstad.se/aminoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0