Look in to my eyes and i´ll own you! <3

Me love eyes <3 sååå jag ska ha liten ögon special <3 :P hah
hope u like it <3<3<3 så fint med alla olika sätt att sminka ,  alla unika ögonfärger och former <3 yey :D LOVE<3

my eye o.o... bilden är inte bra :C *sad face*

*går och letar efter bättre bild på mitt öga*

mitt igen .. sett förr ... tror jag :I jag har så sjukt dåligt minne ibland o.o hah <3 

btw. varför har man ALLTID så dåligt plockade ögonbryn på sånna bilder? x.x ... skippar typ alla fina bilder för att ögonbrynen ser dunna ut o.o alltid o.o... *suck*


Lol min katt Gustav :P haha hans ögon blir ALLTID så sjukt läskiga på bilder om inte skrikande grön gula är dom röda eller något annat dumt,, och nej jag använder inget progran för jag är inte så smart att jag fattar det xP LOL <3

Min favoritbild på mitt öga ever <3 yey <3  * ställde in på kameran att alla bilder skulle vara lila ;P åter igen fattar jag inga data progran där man ändrar bilder * lol <3


SNYGGA <3
favoriterna är 1:a - 2:d - 3:b och 4:c  hah lol inga fick samma nummer ^_^
hoppas ni fattar 1(raden) a bild a-d


vad finns det att säga? LIKE <3 and ME WHANT <3<3<3 verkligen dom gröna :'( jag ska försöka köpa jätte gröna linser <3 såå coolt :D

GRÖNT <3<3

typ EXAKT min ögonfärg nu för tiden ^_^ bilderna ni såg va typ ganska gamla :( mina ögon byter seriöst färg varje år o.o dom va JÄTTE blå när jag va liten och nu är dom gul gröna o.o konstigt jag vet o.o :P <3
men men snyggt smink och min färg :) hur kan jag inte gilla bilden <3

+ Jag insåg nu att detta inlägg blev våldigt långt ,,, men men <3
Hoppas ni gillade det <3 för det gjode jag ;P hah <3
och under hela tiden har jag lyssnat på samma sång om och om igen xP LOL
Lyssna gärna för den är VÄLDIGT bra <3 yey


http://www.youtube.com/watch?v=suRsxpoAc5w&list=FLIBuCR9tI2MK2HrO4UaKySg&index=1

Sång: Moves like jagger - Maroon 5 och Christina Aguilera

<3 Be happy <3
KRAM <3<3




Kommentarer
Postat av: JessicaP

åh vad fina bilder jag vill också ha så fina ögon.

söt blogg också <3

2011-08-19 @ 10:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0