Sugar rusch <3

Hello <3 idag har jag chillat typ hela dagen ^_^ hehe <3
insåg också att jag inte sagt vad jag köpte på min resa till england ;P hah
så.. ni kanske vill vete? ,,, eller inte? xP hah saksamma jag säger ;P Mohaha <3

Shopping:

1. Flytande eye-liner svart :)
den va jättebra men ett märke jag aldrig sätt i sverige :(

2. Lösögonfransar 2 par :D yey LOVE LOVE LOVE <3 rktigt stora dock ögonfransar <3
Har använt ena paret en gång och älskade dom så jag ska köpa lite mera ögonfransar och börja använda lite oftare :)<3<3

3. Nyckelring med liten engelsk flagg converse ;P lol lite onödigt? kanske men den va så söt ^_^ sitter på min handväska nu :P hah <3

4. Tröjor <3<3<3 yey :D 3 st från randome stor affär som inte finns i sverige... emm den hette något på P....
Tröjorna har lustigt nog franskt tema men men ^_^jag paserade ju frankrike på vägen dit ;P
Det är också sånna tröjer med ''extra tyg'' längst ner så man kan knyta en knut... låter randome men är sjukt snyggt så det blev 3 st :P inte likadana men alla har samma form med olika färg och tryck <3

5. Collage tröja <3 den som är på bilden där nere :)
köpte på H&M , vet ej om den finns i sverige men jag har alltid gillat collage tröjor och har en svart med en 5,a på redan :) men men en till skadar inte + det står ML på den vilket är mitt namn ( Mathilda Linnéa) så :D happy <3

6. Harajuku lovers parfym (music) <3 den som är på bilden <3
luktar gott och flaskan ser ju så söt ut ^_^det fanns sötare dockor men jag valde efter doften så :P <3
den är från Gwen och jag säger bara ME LIKE <3<3<3 tror inte att dom finns här i sverige den hittade jag på båten mellan frankrike och england <3 nice nice <3
länkar hemsidan lite längre nere <3

7. Hjärt ring <3 :) söt liten ring i plast som hittades på accecorize (om det stavas så ;P) <3 kanonsöt <3 kommer användas väldigt mycket <3

8. Örhängen i form av vita vingar <3 hittades på Top Shop <3 me like <3

hmm myycket möjligt att jag missat något men men <3<3 ska försöka lägga in bilder på allt när jag kan men min data är sjukt gammal så man får förstå att den inte bilr glad när jag lägger in massa bilder hela tiden ;) <3


ni får se dessa bilder från google nu så får vi se mer i framtiden ;P

<3
Länken till deras hemsida:

http://www.hlfragrance.com/#
Min parfym <3 yey

Min tröja <3 :D och randome dude ;P lol

min ring <3

Mina örhängen <3



Okej det va jobbigt att skriva xP LOL <3
men men jag skriver mer imorgon <3 ha det bra <3
KRAM <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0