Walk away with smile on my face

Hello <3
Jag känner mig sjukt taggad inför resan till england/skottland som redan är på fredag natt :O
wow :O detta har jag väntat på i typ 7-8 månader <3

Kan säga redan nu att jag kommar shoppa INSANE :D yey :)
speciellt saker med americas eller englands flagga på <3 me like <3


Ser ni vem detta är btw? :P haha me like <3 ^_^


och desutom lägger jag in ett litet musik grej innan jag åker nu :) men inte riktigt änne :)
Det blir en lista med både engelska och ,,, asiatiska sånger som jag tycker är bra :P
just nu har jag 2 sånger jag lysnar på extra mycket :P

det är....


Jessie J- Do it like a dude
Adele- Someone like you


:) kolla dom om ni vill <3 KRAM <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0