Annyong haseyo!

Annyong !
Altså nu fick jag för mig att prova blogga lite bara ett tag eller så :)
tänket att jag ska göra en "riktig" blogg senare så detta är mera en "test" blogg eller vad jag nu ska kalla der :)
men jag hoppas verkligen att ni vill läsa min blogg även om den troligen inte kommer vara jätte uppdaterad..
men jag sak försöka lägga in i alla fall ett inlägg om dagen när jag kommer hem efter skolan .
jag brukar sätta miig vid datan ca, 17-18 och sitter kanske till 20 ?
men det finns såklart undantag :) <3
jag har inte fattat NÅGOT alls av detta med blogg.se
men jag ska göra allt så gott jag kan :)
men nu kan jag passa på att säga lite om mig kanske?
Jag heter Mathilda och jag är 14 år gammal . jag går i musik-klass 8 där jag mest sjunger men kan självklart göre lite andra saker då och så när jag vill ;)
Ja är interserad av mode, korea, japan eller ja typ hela asien.. musiken maten, kläderna och maten är helt fantastisk där :) <3
jag har ganska många djur,, ellen ja 2 hundar, 2 katter , en kanin och en fågel :)
så ni fattar att jag har ganska mycket att hålla på med så jag kan inte riktigt alltid vara jätte aktiv på bloggen när jag msået ta hand om djur och samtidigt hålla betygen uppe :)
men nu ska jag snart logga ut :)
har ett roligt SO prov imorgon :/ hmm , jag känner mig lite förvirrad .. vi ska typ kunna hela norden men jag får kanske vg ? eller jag vet inte ,, ska plugga lite till idag och på bussen till skolan imorgon .
så får vi se hur det går :)
jag Kanske kan skriva ut det här :P endast för er . hehe
jag brukar inte säga saker ens för domi klassen :P heh . men men ,
vi ses? Bye <3

slänger in en väldigt gammal bild också ;P heh<3

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej! :D

2011-02-21 @ 12:57:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Mathîlda<3

hej hej :)

2011-02-21 @ 21:35:55
URL: http://lillamz.blogg.se/?tmp=17203321

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0