Gårdagen & dagen!

Annyong !
Igår va det skolavslutning :) jag har inga bilder på det själv eftersom min kamera tog självmord? ja det kan dom tydligen göra! Den bara slutade funka en dag -.- *suck* 
Jag ska få en ny men jag gillade verkligen den gamla :(

men men.. tillbaka till igår!
efter det spenderade jag dagen med Sara =) vi åt glass, kollade på stan :)
jag valde min favoritglass choklad lyx, polka glass MUMMMMS :P¨¨
och sara jordgub,choklad lyx :D <3
På stan hittade jag lite småsaker som va ok men det hade inte "wow" efekten :P
så jag köpte bara ett par svarta shorts på Vero moda för 179:-  vilket jag tyckte var ett sjukt bra pris för så snygga shorts :D <3
Sedan åkte jag hem till pappa och hämtade mina splitter nya Converse (vita stl 37) som han köpt till mig <3 YEY <3 *happyface*
jag provade dom och dom passade perfekt :) yess <3
Så jag känner mig ganska nöjd!

dagarna innan det har varit slöseri med tid i skolan -.- tyvär drar dom dit oss i en vecka för att ha "sälskapsdagar" med klassen och kolla på film som är jättedålig :( men men...
Jag har letat efter coola,blommiga kawaii kläder till sommaren men det är hopplöst eftersom jag måste ha så liten storlek (XXS-S olika beroende på märke) så känner mig lite småtrött på att shoppa o_O OMG trodde inte jag skulle kunna skriva eller säga det EVER! O_O men läkarna säger att jag ska växa mer så jag kommer kunna ha mer "normala" storlekar sen när jag är typ 100 år -.- suck!
Jag har tankarna på att beställa hem från korea igen? kanske jag hittade ett par tights där en gång jag köpte för ok pris!  kanske ska göra det igen? får se det kan ju bli så dyrt med frakten ni vet! just nu är jag inne på tradera.se och letar efter coola detaljer som har lite mer kawaii stil men det är svårt! jag får se hur det går också!

Men nu vet ni! Jag har sommarlov nu tills 28/8 tror jag det va ? eller något sånnt!
Så jag ska vara aktiv nu när jag onödigt mycket tid! och en massa saker att göra =)

Deta är allt för idag så mer kommer imorgon ink stil inspiration :) KRAM <3


(^_^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0