Justin bieber? ..BOM

Dagen har varit seg....
Jag har lekt lite med djuren, läst och pysslat med ...... gips? aja , sak samma xD
Jag gjorde löv, smilis ''stenar'' och <3 ''stenar''

hoppas dom blir bra! dom är klara om typ 2-3 dagar!
Igår efter att jag loggat ut stylade jag min mobil med kort,pärlor,stenar och klistermärken xD
Den blev snygg :D yey önskar jag kunde visa bilder!
men men!

Jag har också skrattat åt Justin Bieber idag XD LOL
Jag är inget JB fan men jag tycker väll att jag kan ignorera honnom!
Men inte idag xD LOL hittade jättemånga roliha videos med honnom ^_^ganska fail asså!
Håller med han som pratar i videon lite men kanske inte till 100%
BIEBER FANS KOLLA INTE!

http://www.youtube.com/watch?v=amkRhJUUn04&feature=related


tycker den är jättekul men är man JB fan så gillar man den nog inte :( <3 sry isf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0