My <3´s a stereo it beats 4 you so liten close...

Hej alla ^_^
jag har varit för lat för att skriva ärlig talat ... o.o
under denna tid jag inte skrivit har jag.... handlat :p nya kläder och smink :D
skaffat mig prao plats för nästa vecka på en kyrkogård tilsammans med Sara
och valt sång till nästa show...höst ... tror jag lol :P <3
sången är : Now you know med Hilary Duff .. jag ska spela trummor 8D lol
igentligen gillar jag bäst att sjunga men för bra betyg måste man göra båda så :P det blev trummor denna gång och sjunga nästa tror jag :p om jag inte gör 2 sånger på denna :D hehe

i allafall <3<3
vi är lediga från skolan imorgon YEEEYYY :D whoho <3
så jag tror att mamma och jag kanske ska åka till en liten stad i skåne för att hälsa på min moster... och shoppa :D heh <3
hoppas alla har bra dag<3<3<3
ska nog skriva ett till inlägg senare om jag orkar<3<3 KRAM<3<3
have a nice day <3<3<3 BYE<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0