Uggs

Hellu <3
Idag har jag varit i skolan o.o BORING...
annyway,, spenderade resten av dagen med musik och hundvalp x.x kunde varit roligare utan valp men men..
fick nya skor oxå :D whoho.. ett par nya uggs :P (fake) i bruna <3
jag har haft svarta för 2 år sedan men ville ha igen eftersom det är sjukt skönt att ha på sig i kylan <3
ska oxå köpa flera skor nu inför vintern och jacka men en sak åt gången right?..

Imorgon har vi skolfoto x-x OMG hate...
jag ska komma tråkigt klädd... och vara almänt tråkig som vanligt :D hurra för mig!! LOL
have a nice day<3


Dagens sånger :

* Lil wayne ft Nicki minaj -knockout
* stereo heart - Gym class heroes
* Ellie G - Your song

KRAM<3<3

- Knockout ft. Nicki Minaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0