You need me man i don´t need you

hello <3
okej nu är det såhär :p
Sara sov hos mig lördag-söndag :P just so u know
vi tittade på 1 ½ twilight film :P lol.. twilight och halva new moon asså :)
musik och massa annat sånt :p tog muppiga bilder med min cam på fb lol :p

Innan det var jag i Kivik på äpple marknaden eller nått... inte för kul men jag år choklad äpple :) hehe
emm...

Idag så började praon o.o boring eller nått
på kyrkogården ... ute ...
Sara praoar oxå där så hon typ kastade ekollon i huvudet på mig hela dagen x.x lol
det va typ bara jobbigt men men .. funkar .. det är ju bara en vecka :)

nu valde jag att sitta här och lyssna på musik från när man va ''liten'' altså typ 3-4 år sedan lol :P och när man växte upp som man kan texten på även om den va engelsk och jag va 6 år :P hah typiskt mig att inse när man blev äldre att jag sjöng väldigt opassande saker LOL <3
hoppas ni har det bra<3<3 ses<3
KRAM<3

Bild på mig från idag på jobbet ;P lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0