Bye bye sverige ! :D

Hellu :D
Idag har jag varit på stan och fotat mig för att få ID-kort, pass och ett bankkort allt på samma dag :O
Efter det gick pappa och jag på bok rea,,, jag hittade ingenting på rean men la mina pengar på den älskade boken "genom dina ögon" :) *yey*

jag fikade oxå med pappa (GITT) jag valde en STOR dasugare och en cola :D sen handlade vi och han körde hem mig till mamma för att fika änu en gång med en gäst som kommit helt random till mamma :D (kladdkaka) så nu är jag ganska nöjd + min pappa har meddelat att jag ska börja få vecko peng så fort jag skaffat mig ett bank kort :D
HURA !



min kamera funkar fortfarande inte att ladda över med så jag fick tyvär ta en bild från google :(
men men , jag får snacka med min mosters man, kanske han kan fixa det! :)





Jag har redan läst den en gång men jag älskarden och vill läsa om den :)
+ jag har glömt ganska mycket av den så det ska bli kul!
jag får sluta läsa "så länge vi båda andas" så att jag kan börja med "genom dina ögon" ikväll.
(jag har redan läst alla twilight böcker ett X antal gånger och sett filmerna ca 25 gånger tillsamans )
heh <3


Men eftersom jag tycker detta inlägg va så INTE asiatiskt lägger jag nu in min nuvarande favoritsång
den heter "shy boy" och gruppen är en koreansk tjejgrup som heter "secret"
jag tror inte jag kan lägga in videon? jag har ännu inte fattar hur man gör det så jag lägger bara in länken.
men jag hoppas verkligen att ni lyssnar! jag gillade den inte så mycket första gånnegn men nu kan jag inte sluta lyssna <3 yey <3 LYSSNA !

http://www.youtube.com/watch?v=Rw-LtVrkJ04

(bild från videon)


Ha det bra nu :)
och ät nyttigt !'

hah skoja! jag ville bara ha en anledning att lägga in denna bild <3 heh
BYE BYE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0