Dagen!

Dagen har tillbringats lite överallt!
jag åkte till pappa tidigt i morse och vi gick på stan!
jag hittade inte mycket men ett sött läpp-glans med jordgubbs lukt och några deco diamanter till mobilen och naglarna vilket jag tänkt fixa innom kort (det kommer bilder när det händer)
efter det åkte vi hem till några pappa känner och åt/kollade på melodifestivalen....(blää melodifestivalen suger)



emm nu är vi hemma :)
jag fick ett snyggt läppstift hemma hos pappas vänner också :D
nu ska jag frossa i godis :D och sen läsa några timmar innan det är dags att sova :D <3

eftersom jag är hoss pappa så har jag typ inga bilder och jag orkar inte skaffa(sry) så ni får nöja er med gamla och någon enstaka ny :) oki?
ha en bra ,,,, kväll ! ^_^

Dags att logga ut för dagen :) <3 ska åka till småland imorgon typ om det är bra väder! det är så jobbigt att köra så långt om det är dåligt väder! HOPPAS <3  och jag hittade nyss massa nya bilder :D ni får bara se en liten men ändå <3     Natti natti <3 sov gott !




och en stil inspiraton !
detta är en av mina favoritbilder :D yey <3
i <3 it :)



<3 love love love !

Natti natti <3
sry för den dåliga uppdateringen men ,... jag har inte tid med allt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0