Gyaru Nails :D <3

Idag ska jag starta blogga riktigt,, mitt tema på bloggen är :

Kawaii
Gyaru
Japan
Smått O gott ¨'^^
eller så ^_^ ja ni fattar xD
ASIEN typ, med blandning av mitt liv :D ^_^




Saken är att jag inte riktigt vet hur man skaffar blogg design.. någon som vet?
hmm, ,, who knows ?
jag ska försöka skaffa lite hjäp med det men så länga får ni nöja er med söta bilder och en tråkig rosa bakrund ^_^



:)
bilderna är inte alltid mina så kopiera INTE! (c) copyright





Och nu tar jag och slänger in 2 st , ( Cute! girls of town) det är en så sjukt bra inspirations källa :D yey <3 kolla in dessa små bilder och låt dig bli inspirarad :)







Yeah :D hope you like it :D <3 Rock on ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0