Kawaii ice cream !

Hellu :D <3
Idag har var varit i småland en runda med familjen eller ja , mamma,syster, systers kille och jag ,, det saknas 2 men ändå... dom fick stanna hemma ^_^                    

jag fick också glass halsbandet jag beställde för 2 dagar sedan :D YEY det är FÖR GULLIGT :D
i <3 it <3


Kolla bilderna för att se hur det ser ut :)
kononkul :D + när vi var iväg i skåne köpte jag en mjukglass som såg likadan ut :D yey
den hade till och med den konstiga struten :) fast utan KCF texten,,
åhh , btw vet någon vad det betyder? KCF O_O hmm..



men men , kolla och komentera ,, vad tycker ni? syggt?





Hoppas ni har en bra dag idag :D
och fortsätt läsa min blogg :D för jag tror att jag börjar fatta hur allt dettegår till nu :D
YEY <3 ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0