~ Ring Ring ~ ! <3

Hello! <3
Dagen har jag spenderat på stan med med mamma och syster.
vi handlade lite mat sedan gick vi och fikade hemma i Mickis(michaela min syster) lägenhet! jag åt 2 kanelbullar som va lite större än min hand :) känner mig stolt !
Efter det mötte jag min Mayvor och Arne eller med andra ordfarmor och farfar! ^_^ do m kan vara lite tratiga om att jag inte ska hoppa in i främande mäns bilar eller bestämma träffar på datan :) heh men dom menar ju väl !
jag fick lite pengar och vi snackade lite smått om smycken och... främmande män xD  hah , okej inte riktigt bara det men ni fattar xD <3
jag lyckades hitta en ny deodorant,underkläder och 3 ringar ! det gör mig lycklig!

sen åkte mamma och jag hem (typ lite mer men ändå) och vi åt kebab pizza  , till min förvåning var det första gången mamma åt kebab pizza O_O OMG  men hon gillade det :) så det äts nog igen (jag har ätit det fr med några små nissar ;)
och nu sitterag vid datan och lyssnar på "candy man" med gruppen "Brown eyed girls" kanonbra :D <3
och dagens stil inspiraton kommer självklart nu som ni borde ha vant er vid :)
heh , jag lovar att jag ska skaffa bätte inlägg och så om musik och olika stilar så fort jag fattat allt med blogg.se xD hah <3

men så länge njut av dessa bilder :D <3












:D <3 hope U like it <3
'

SUPER-VIKTIGT

OBS; jag äger INTE bilderna! så ni får inte kopiera dessa från min blogg ! jag repiterar kopiera INTE dessa bilder!
© copyright

(VIKTIGT: sry men jag måste lägga in det så att ni vet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0