våfflor med grädde och sylt :)

Dagen har jag tillbringat med Mich *tummen upp*
och nu på kvällen åt mamma och jag våfflor :) det va jätte gott ... dom första i alla fall xD
när jag slutat äta trodde jag att jag skulle spy! :( (men det gjorde jag inte :D .)

Men i alla fall , jag försökte nyss ladda upp bilderna från dagen men lyckades inte koppla upp min kamera med datan O_O jätte konstigt , det har alltid funkat förut . men nu gick det inte så ni får inte se bilderna :(
så jag tänkte lägga in en gammal bild på mich :P men jag orkar verkligen inte leta igenom alla mina gamla bilder så det blir kanske för en annan dag?

men jag lägger upp lite bilder för stil inspiraton och denna första som är rolig bara xD hehe<3



haha , kom igen xD den är bäst xD hah <3 love it!


Men nu så ska jag vara seriös :)
kolla dessa bilder och bli inspirarad av vanliga japanska tjejers stil :D
snyggt som ..,.. söt glass? ^_^  
oki dåligt exempel . men vissa är snygga och andra coola :) heh kolla :)
(OBS, kolla in hur mycket leopard :) yey sååå snyggt VILL HA)










:) slut för idag :)
om ni vill se mera bilder från japans gator kolla på hemsidan : Tokyofashion.com
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0