Foki looki o_O

STILINSPIRATION!!!

Hej, jag tänkte ha en stilinspiration med lite bilder på bloggaren Foki eftersom hon ska starta eget märke nu ,, eller det är redan påbörjat och börjar säljas om någon/några månader!
Så nu ska vi kolla lite vad hon har för stil för att göra oss redo för hennes märke :D <3
För självklart måste man köpa lite av henne ju? <33

Kolla och tänk hur snygga hennes kläder kommer vara? Jag tror iallafall det!
Jag har bara sett 3 st klädesplagg men jag skulle lätt kunna använda alla 3 :D <3

(Hehe gäller att vara snabb! denna bild kom till hennes blogg idag kl 19:19 ;) ) <33

( Fin blommig klänning<3 kommer det liknande ? det tror jag det gör :D yey )

(SÅ SNYGGT! kommer ihåg denna bild ^_^har läst hennes blogg i över 1 år och det var hon som fick mig att börja blogga! Tröjan har den söta texten ''I love you cherry much'' gud vilket minne man har ibland ^_^)

(Bild Foki tog till cocoo.se förra året tror jag det var ^_^)

(gullig bild med mycket spetts och söta detaljer! <3)

( Lägger in en bild på henne och hennes söta syster Fay! <3 BLOMMIGT <3  båda är lika söta <3 :)

(Sist men inte minst en tröja som faktiskt kommer säljas i hennes märke sen :) Detta sa hon i morse så denna kan ni köpa sen :D vill ni ha? Jag hade inte tackat nej :)  heh <33)


Det var allt för detta inlägget <33
kommer det ännumer? hehe tror inte det nu men man vet aldrig med mig! när jag startat kolla snygga klädervil jag inte sluta ^_^<33  heh

KRAM <33 hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0