God morgon ! :)

Hej alla läsare :)
Jag vaknade ''tidigt'' idag och startade igång datan i 10 minuter fö att kolla runt lite :)
så jag passar på att skriva ett snabbt litet inlägg här och säga att igår va jag och mamma iväg och tränade våra hundar därför blev det inget bloggende men jag är tillbaka idag :) <3
Och nu när jag ändå är inne ska ni också få lie snygg stilinspiration :D
Kolla och njut xD haha <3


Cool , söt samtidigt ! inte jätte asiaiskt men man kan ändå se att de har liknelser :)

Samma här :) gulligt är det ända jag säger och kanske '' JORDGUBBAR'' ocså ;) <3


ja vad ska jag säga? det är inte min stil men den är ändå cool :D

HAHAH okej jag vet inte varför jag tog denna men den är awsome xD
och en till xD      Roliga Tyra XD hon ger mig alltid underhållning!

Det var allt :) jag har inte hittat så mycket jättebra bilder på sistone så jag får fortsätta leta och göra en jättestor inspirations bloggning någon annan gång :D <3

Kommentarer
Postat av: Josefine ♥

Fin blogg!

2011-06-16 @ 20:19:36
URL: http://joossan.webblogg.se/
Postat av: Linn Ahlsten

Hej hej vad rolig dina inlägg verkar! kommer definitivt läsa dina poster igen! :p Ha en trevlig vardag ;)

2011-06-29 @ 10:55:35
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0