I´m back!

Hej alla :)
eller alla xD det är inte många som läser bloggen men jag hoppas på att förbättra det ! :)
Iallafall! jag kom plötsligt på när jag försökte koiera bilderna från Köpenhamn på mig att ni inte vet hur jag ser ut xD LOL hah
Så jag har försökt på alla möjliga sätt att kopiera bilder på mig där man inte ser hela mig eftersom jag inte är söker på att jag vill att ni ser mig änn xD LOL igen

Så jag ska försöka lägga upp lite fler bilder men inte hela :P
jag ska försöka få tag på bilderna på mig från köpenamn men det är inte säkert att jag kan det!
:( hoppas jag får ny kamera snart! jag saknar det så sjukt mycket!

Bilderna på mig får INTE KOPIERAS! gör man det så är man olaglig bara så att ni vet! :P xD

(hårfärg , med fin utväxt xD LOL men det e bild från förra året! så aja,, det e samma hårfärg jag har nu men med lite mer utväxt som bara är i underhåret snart xD )


(mitt öga då ^_^sett denna förr kanske?)

(läppar! vet att ni sett denna! :P)

okej , jag försökte lägga upp på mina kläder, naglar o lite se men det funkar inte ! det laddar men inget händer :( *suck* men men :P ni får se det någon annan gång då! :) bye ses kanske senare ikväll igen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0