Midsommar!

Det har varit en lugn midsommar i år , inget mer än att vila hemma och äta onödigt mycket med familjen :P
Jag gjorde Fransk manikyr idag oxå det blev inte jättebra men ganska coolt!
Jag använde en rosa svag färrg sm skimrar i guldgrön eller vad jag ska kalla det och envit färg som skimrar i silver! Tillsamans blir det roktigt coolt och en moderniserad veriation som är lite roligare än den gamla vanliga :D

Mamma och jag tittade också på hundvalpar idag men jag känner att vi redan har tillräckligt med djur även om valparna va jättesöta ^_^
Men dom bet mig HELA TIDEN så det gjorde det lättare att tacka nej! Jag vet ju hur det är att ha hundvalp hemma!

Ni kanske inte sett mina 2 nuvarande hundar ? och vi har en katt (Gustav) , en kanin (Hoppzan) och en fågel (Freja) Också ^_^<3
Izzie och Lottie heter hundarna ! Izzie är en Tysk Schäfer presis som valparna vi såg idag , och Lottie är en liten blandning mellan Shi-tzu och något random!
så jag lågger upp några snabba bilder på dom innan jag loggar ut för dagen <3


(Gustav Katt och Lottie ^_^)

Gusav igen när han sover :P )

(Lottie ^_^På denna bild är hon orakad men det är olika beroende på hur varmt det är ute ^_^ibland rakad ibland inte ^_^hennes päls växer ut så snabbt!)

( Izzie :D Världens snällaste Schäfer!)

That´s it! :D

men men <3 Hoppas att ni har haft en trivlig midsommar! <33 Vi ses ^_^
KRAM<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0