SHOPPING 24/7

Hej alla :D <3
Blev inget skrivande igår eftersom jag och mamma åkte till stan för att fira min syster som fyllt 20 :)
fikade där och åkte sedan vidare till andra vi känner ^_^
Åhh på mårgonen gick vi litet på stan och jag fick ett till par converse! Denna gången visa längst ner sen byter det svagt till röd! försökte hitta bild på dom men hittade bara liknande i vit och gul!


Denna dagen har jag shoppas med mamma och moster i annan stad ;)
Jag hittade faktiskt lite saker typ : 2 Marilyn Monroe tavlor till mitt rum i klassiskt svartvit färg :)
Ett par svarta jeans på cubus! BTW  det är sjukt men det är första gången på säkert 4-5 år jag handlar jeans på någon annan butik än jc :O jag har långa och smala ben vilket gör det svårt att hitta jeans bara Jc´s funkar och för att göra allt lit svårare att hitta så har jag stora fötter vilket gör att jag inte kan ha smala jeans till mina smala ben :I
har skostorlek 37-38 och är ca 1,53 cm lång :I *SUCK*
Men hitade idag :D desutom svarta vilket jag velat ha ett litet tag nu...
Efter shoppingen åt vi Thai mat :D yey det var gott men jag få ju altid ont i magen av det o_O kanske kryddorna?

Insåg att jag inte skrivit mycket för förra veckan köpte jag också jeans fast på jc såklart :P jätte ljust blå :D fina :D
Hittade ochså ett snyggt Cupcake halsband på tradera för 31:- som jag köpte!
Var från början från sidan: http://monrou.tk/
Där halsbandet kostade 130:- så jag gillar köpet även om frakten tog 2 veckor efter betalningen!

hmmm. vad det något mer?.......Kanske att jag just nu sitter och äter Marabou polka ^_^
kanongott! en av mina favoriter tror jag! Gillar också Non-stop , digestive , någon random nöt och mint ^_^GOTT
hHar inte hunnit prova alla men tänker göra det ;P

Så nu ska ni få se bilder på vad jag snackat om och efter detta inlägg ska jag hitta stilinspiration och kanske göra ett andra inlägg idag trotts att deta blev längre än jag trodde att det skulle bli :P


(tänk er det fast i röd ^_^typ)

(Fin bild :D älskar bara svartvita tavlor på henne,elvis och New york :D yey TAXI CAR :D dom gillar vi! )

(jeansen! tippsar om dom! snygga och kostar bara 199:- :D<3 okej kanske inte är exakt mina, mina är tajare vid fötterna men ändå :P !!)

( Cupcaken jag köpte ^_^visst är den fin? Och JÄTTE stor :O helt seriös den är som en knuten näve!)

OCH SIST MEN BARA NÄST MINST........................

MARABOU!!! <333


Det var allt <33
KRAM och ha en bra kväll :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0