This is how you remind me of what i realy am.

Hej! dagen har varit tråkig :(
Jag gåller på att renovera mitt rum hemma så det är ganska jobbigt! Känner mig helt slut!
Min syster var här igår och visade mig en ganska ny sång som heter '' Resten av ditt liv'' med ''Timbuktu''
Den är rolig ^_^LOL <3 lyssnar på den just nu :P
kolla länken om du inte hört den!

http://www.youtube.com/watch?v=dvgzUqmaSWg


btw , jag tänkte att jag kunde lägga upp en liten stilinspiration och kanske någon till bild av mig? :P
är så hemlighets full av mig ;P LOL
Kolla <33

(love love love :D så cute vill se ut så :'(...)

(ÄLSKA!!!<33)
(Nicki barbie <3 snyggast barbie ever!)
( Nicki igen ^_^ Alice i underlandet inspirerad! <33 så cool ,, hon äger!!<33)

( heh <3 LOL , tar alltid in sånna också)
( Chi från serien ''Chi´s sweet home'' <33)

Min data failade och valde att ta bort bilden på mig :P LOL
och lite *suck*
Men men jag gick in igen och fixade det? typ....
Jag tycker inte om att visa mig på datan men en liten bild kommer i allafall <3<3

aja ^_^here i am XD
Lagom tråig bild från sista dagen med sol innan vintern 2010! så bilden är ½ år gammal men ändå, jag er fortfarande likadan ut xD LOL
BTW: Jag hoppar sjukt högt som ni ser xD LOL över träden!  hah<33


KRAM <333 XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0