*smile* i love my haters too <3

hej alla <3
Dagen har varit vanlig typ.. eller nej inte riktigt men inget konstigt.. hmm
shoppade lite idag :)
jag fyller ju år på torsdag :O wow o.o 15 år .. shit är gammal och gråhårig snart :')

Annyway :) fick ett par nya svarta jeans från min moster idag :D yey
kom från bikbok <3 obs att jag blev glad att jag kunde hitta i min storlek det är hopplöst att hitta jeans till mig eftersom jag måste ha så små :I men jag hittade i stolek xxs :P lol
hittade även en jacka på lindex som inköptes :) skönt jag hatar att köpa vinterjackor men nu är det klart :)
hittade den i storlek 34 hade kanske blivit glad om det funnits 32 i vanliga affärer asså :I
men den passade :o wow inte vanligt att ha sånn tur :)
köpte oxå ny ring ,, med 3 sånna .. saker .. visar bild där nere :p den va snygg iallafall :D

fikade och mamma,syster och moster och efter det lånade vi hem 3 filmer och köpte massa godis ^_^
filmerna va ''Water for elephants''  ''Easy A'' och '' No strings attached''
Vi såg bara Water4elephants idag men den va sjukt bra :D
love it . 5 av 5  hjärtan <3<3<3<3<3
va kul att se Robert P i ev annan roll än Edward och Reese som smartare och mognare än hon va i leagaly blonde ^_^ hehe <3 kul att se Robert skratta utan att se läskig ut ;P

Nu har jag varit tråkig nog så nu slutar jag skriva<3 hoppas alla har haft en bra dag <3 KRAM <3<3<3

My new ring<3


glad :D<3
<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0