för de svenska läsarna :P ignorerar de andra lite :P

Så hej alla :P
tänkte äntligen göra ett inlägg bara för er svenska läsare :P känn er speciella :P <33
fast saken är att jag inte riktigt har något att säga :P sitter hemma och är ganska uttråkad :( komiskt med detta är att inget finns/fans på tv´n så jag har svampbob på xP lol
fast jag har musik på också så jag fattaringet utan ser bara de udda små sakerna xP bra det typ xP lol

sen börjar ju snart skolan igen *sadface*  så sjukt tråkigt :I men det är sista terminen på den skolan sen börjar ett nytt liv så jag får fan jobba hårt och få bra betyg denna terminen .. som det är nu så kommer jag aldrig in på IB :'(
fan va tråkigt om jag måste gå något jag inte vill :(
men hur ska man veta vad man vill lixom ... ellerhur? jag typ bara när jag tar mina drömmar: Designer,modell,skådespelare... möjlight av det ... = en dålig fattig designer.. så var fan jag kommer hamna vet jag inte x.x
jag ska helt enkelt försöka fortsätta plugga ,, specielt korenska och engelska och hoppas jag jag kan flytta till Seoul någon dag kanske? suck...

ja.. vi hörs sen igen antar jag <3
jag kommer skriva på engelska igen sen men kommer troligen lägga in små svenska inlägg och komentarer då och då nu <3 så smile,be happy, dont worry <33



Eng: Okey i´m sorry 2 you ppl who cant understand swedish <3 :( but i just made a smal post 4 those who do speak swedish :P cuz i know most of my readers come from sweden so ... we are lazy .. we like 2 read easy stuff u know :P lol
but yeah ,, i´ll do that sometimes evry now and then okey? ofc i will keep writing in english but maybe one time evry week or so it will be in swedish :P
thats it 4 now :P cya tonight i guess <3
bye <33


hejdå <33
XOXO<33<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0